2011-01-02

Så söta!!


Tyvärr har mina Timotelappar tagit slut, men nya är såklart på väg.

Innebär dock att jag inte kan göra några leveranser från mitten på Januari, dock inget ont som inte har något gott med sig, för nu kan jag i alla fall hinna sy till mina egna barn och mina syskonbarn ( så får lapparna komma på senare)


Har ju just blivit moster för andra gången, fick veta av min syster att storebror behövde en pyjamas och då kunde jag inte låta bli att sy en till lillebror med!


Detta är vad jag förut kallat en stuvpyjamas, men i detta fallet inte sytt av stuvar utan helt nya tyger. Kunde bara inte motstå dessa underbara flodhästar från MG tyger.
Nu får vi bara hålla tummarna att dom passar!

4 kommentarer:

  1. Åh så fina de blev och vilket gulligt tyg. Ha en god fortsättning.

    SvaraRadera
  2. Gud va fint när du har fått med alla färgsättningar, kanoooners!!

    SvaraRadera
  3. Så fint med de olika färgerna!!

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga kombinationer du gör :) Och grattis till mosterskapet med :)

    SvaraRadera