2011-01-15

Nya tyger=)






Har kännt mig lite nere ett tag, pga söndrig värmepanna, söndrig bil, sjuka barn och en egen förkylning som håller på att bråka. Så i dag bestämmde jag mig för att köra en runda till Stoff & Stil, inte för att jag behövde något utan bara för att det är kul. Hade såklart lite förhoppningar om att de nya tygerna skulla ha kommit ( och några sparade kronor i börsen om min förhoppning skulle vara sann)

Det var den, massor av nya fina tyger fanns det. Åkte hem med två fulla kassar(16m tyg) och en tom börs, men det känns helt ok ;)Det blev både fleece, velour, trikå, bomullsväv och manchester.

Nu snurrar dom för fullt i tvättmaskinen, så snart kan jag sätta saxen i dom.

Vill även passa på att påminna om att Timote finns på Facebook, och att jag i dagarna gått ut med en förfrågan via mail, ang nyhetsbrev, har du inte fått något mail, men vill ha nyhetsbrev så maila mig på timote@live.se och skriv om du vill ha nyheter om kläder, tyger eller båda kategorierna!

9 kommentarer:

  1. Jag var där igår!! Fick också med mig hem en hel del av de nya vårtygerna, visst var de härliga! Lite mer för pojkar denna gång tyckte jag, kul!

    SvaraRadera
  2. Ser ut som om att jag får köra 15 mil i morgon !!! Jättefina tyger ... Är lite avis på att ni kan åka dit lite då och då ... Har två kompisar till som bor nära ...

    SvaraRadera
  3. Såg ditt inlägg på Sysidan, var tvungen att kika in på din blogg. Härligt med lite nya tyger, ser framemot när S o S ska öppna i Göteborg! Spännande att se vad du kommer sy, själv jobbar jag på tok för mycket symaskinen står! Det blir bara kassar sydda.
    Anne-Lie

    SvaraRadera
  4. Jättefina, blev sugen på att åka dit, se om man kan övertala barnen att följa med! Annika

    SvaraRadera
  5. Åh, vad härligt det ser ut med alla nya tyger! Själv väntar jag med spänning på vårkatalogen.

    Men jag har ju tygerna jag beställde av dig och dom är fantastiskt fina!

    SvaraRadera
  6. Åh va glad jag blir Mynta att tygerna var till belåtenhet=)

    SvaraRadera
  7. Å nej, såå fina! Kommer att bli svårt att motstå!!

    SvaraRadera
  8. Är det trikå och velour på översta bilden?
    Var där för 1 1/2 vecka sedan och då var där inget nytt och väldigt utsorterat.
    Men du har ju fyndat så det verkar vara värt ett nytt besök.

    SvaraRadera
  9. På översta raden är det fleece, velour och trikå.
    Väl värt ett besök, där var massor=)

    SvaraRadera