2010-12-29

Mera tyger =)


Blir lika förvånad varje gång jag får en tygleverans, inte över leveransen i sig eftersom jag själv beställt ;) utan av känslan som innfinner sig. En känsla av lycka, tillfredställelse och ett stort behov av att få skapa något av alla underbara tyger till en massa underbara barn.


Sen är det inte alla tyger som behöver bli något, ibland tycker jag det kan räcka med att vika och stapla det snyggt för att sedan klappa lite på det varje gång jag går förbi!
Då kan ni nog gissa att jag har haft en glad eftermiddag, eftersom dessa tyger landade hos mig idag!!


Är jag knäpp, eller känner någon likadant?!?!?

11 kommentarer:

  1. Känner igen mig! Hur är kvaliten på flodhästarna? Har kikat på dom hos MG men har inte vågat köpa ännu...

    SvaraRadera
  2. Hi hi, jag känner helt igen mig!!
    God fortsättning!

    SvaraRadera
  3. Kvalliten känns bra, men har ju inte sytt idet ännu!

    SvaraRadera
  4. Hahaha... jag är precis lika dan!!! man blir liksom lycklig av att bara ta eller titta på skönheterna!!! :)

    SvaraRadera
  5. Vi är nog lite knäppa allihopa, känner precis igen mig!!

    SvaraRadera
  6. Här är en knäppis till! Då är jag inte ensam om att ibland, bara sitta och vika om alla tygerna och lägga tillbaks dem på sina platser igen.. ;o)

    SvaraRadera
  7. Jajamensan, så är det nog. Knäppa är vi allihopa, MEN vi skadar ju ingen eller hur? Kanske plånboken får sig en känga förståss ... den hinner aldrig bli påfylld liksom. Pengarna försvinner ut lika fort ...
    Har också beställt hem en massa nya tyger, men jag har min lokal nere i källaren så jag måste gå ner dit om jag vill se på alla mina tyger.
    Då får man lite motion också, hihi ...

    Ska bli spännande att få se vad du kommer att sy av alla dessa tygerna, så småningom ...

    Önskar dig ett gott slut ! / Mari

    SvaraRadera
  8. Här har du en knäppis till :D. Det ska bli spännande att se vilka nya tyger som
    är på gång. Ha ett gott nytt år!

    SvaraRadera
  9. en knäppis till här =) ääälskar att bara sitta och titta på tygerna...och peta lite på dem ibland...

    SvaraRadera
  10. Känner igen mig... Men jag kan också känna lite ångest och stress över allt som ligger i hyllor och skåp utan att bli använt medan jag bara handlar mer och mer tyg. :S Å andra sidan har jag väldigt svårt för att sätta saxen i mina tyger också.

    SvaraRadera
  11. åhå, inte behöver man SY av de tyger man får hem!! Då ligger jag bra efter i så fall ;)
    Finfina tyger du fått hem!

    SvaraRadera