2010-12-04

Liten del......


Detta är en liten del av en stooor beställning. Strl 122-128. Kantad med vikresår( storfavorit att jobba med) Älsar denna hjärteplyschen, och det gör Tilde med som aggerar modell på bilden. Efter fotograferingen så sa hon.... sånt här vill jag också ha. Tyvärr är tyget slut måste jag svara henne. Ja ha, säger hon då då är det väl bara att beställa hem mer.


Haha, ja tänk om det alltid va så enkelt så man baa kunde köpa och köpa, men i detta fallet är jag nog beredd att hålla med henne=)

6 kommentarer:

  1. Ja visst är det härligt det där hjärttyget jag har redan fått beställa en omgång till för först gången köpte jag bara en meter och den for fort!! =)

    SvaraRadera
  2. Jag kan bara instämma.....tyget är ljuvligt och kläderna och dottern med :D

    SvaraRadera
  3. Hoppas det kommer mer för jag vill ha ngt till Amanda i det tyget :)
    Therese

    SvaraRadera
  4. Mysigt set! Har undrat över det där med vikresår men då kanske det är värt att testa?!

    SvaraRadera
  5. Absolut! Älskar vikresår, sååå smidigt! tycker dock bara att det passar till tjejer eftersom den är lite glansig, men det är ju en smaksak.

    SvaraRadera
  6. Vänd fram baksidan på resåren om du vill slippa det blanka! :)

    SvaraRadera