2011-06-23

Blogg eller FB????

Snälla hjälp, har helt tappat mitt bloggande på sista tiden. Uppdaterar nästan bara på Facebook, men nu mpste jag fråga vad ni som läser tycker! Läser ni på båda ställena, finns det någon som bara kollar bloggen och inte FB. Är det många som bara kollar bloggen lovar jag att skärpa mig!

Vill även tala om för er andra som bloggar att jag följer er, men blogger strular hela tiden och jag kan inte lämna kommentarer till era inlägg=(

Kan ni inte komentera här så svara gärna på timote@live.se

Glad midsommar!

9 kommentarer:

  1. Två olika saker nästan. I bloggen missar jag inget för jag använder rss-läsare. På fb finns stor risk att ett inlägg druknar bland allt annat som kommer i flödet, plus att på fb kan jag inte markera något som jag vill komma ihåg. Via min rss-läsare kan jag markera för att titta igen senare.
    Vet inte hur andra tycker men jag gillar blogg (fast fb oxå...). Enkelt va!? ;)

    SvaraRadera
  2. Jag gillar bloggen med fb som stöd.
    Ang komentarer läste jag hos virkalitenkaka.blogspot.com att man ska avmarkera rutan -håll mig inloggad - när man loggar in . Du kan ju prova och se om det funkar.
    glad midsommar
    catarina

    SvaraRadera
  3. Jag läser bara din blogg...och vill gärna att du fortsätter skriva här, el så får jag kapitulera och fixa fb ;)

    SvaraRadera
  4. Läser mycket gärna bloggen, tycker att det är vårare att hänga med i facebook-uppdateringar, för det blir lätt försvunnet bland "alla andra" vän-uppdateringar...

    SvaraRadera
  5. En blogg är personlig och jordnära, Fb är iskallt men snabbt, jag föredrar såklart bloggen

    SvaraRadera
  6. Jag önskar givetvis bloggen min vän!!! Tycker du ska satsa på en ny telefon istället- haha!!!! Kram

    SvaraRadera
  7. Jag håller på bloggen, FB orkar jag inte kolla lika ofta! :)

    SvaraRadera
  8. Jag tittar alltid på bloggen. Loggar sällan in på FB.

    SvaraRadera
  9. Vill du att nya perssoner skall hitta dig så är det någ större chans att de hittar dig på bloggen.

    SvaraRadera