2011-02-06

Syträff och tygshopping!

Trikå


Plysch

Har i helgen varit på syträff i Kristianstad ordnat av Krokkofin, tack snälla för att du ordnade denna fantastiska träff, och tack alla andra som deltog och gjorde dagen så himla bra! Vi var 12 glada tjejer i varierande åldrar som sydde, sydde och sydde, pratade, åt och sydde. Bildbevis kommer här i bloggen så småningom. Färdigställde faktiskt hela 5plagg=)

Vi hann även med ett besök på Gittes stuvkälla, säger bara OMG, vilket paradis för en tygälskare som mig, hela 33m tyg hade jag med mig hem, och kommer absolut att åka dit igen. ( kommer innon kort att lägga in alla tygerna under tygfliken)

7 kommentarer:

  1. Vad kul att åka på syhelg! Mycket fina tyger fick du med också :-). Jag undrar hur se trikåtygerna med smala ränder är i kvaliteén? Är det samma på alla fyra och fanns de i fler färger? Jag är nämligen sugen på att göra en beställning från Gittes.

    SvaraRadera
  2. Tror att det fanns några färger till, kvalliten känns jättebra, tycker absolut det är värt att beställa=)

    SvaraRadera
  3. Så kul att ni hade det bra. Skulle ju egentligen varit med, så lite avis är jag allt. Vilka fina tyger du har köpt ...

    SvaraRadera
  4. Oj vad mycket tyg du köpte!!!! Förstår ju nu att du inte överdrev direkt när du berättade;) Ska bli kul att se dina bilder sen:) Både av dina alster och på oss andra sytokingar!

    SvaraRadera
  5. Åhh guuuuud vilka härliga tyger du köpt! De med breda ränder högst upp till höger för mig helt i smaken! Ser fram emot att se fina färdigsydda alster i dessa tyger!

    SvaraRadera
  6. Så härligt det låter med en syhelg och alla tyger som du köpte med dig hem gör ju inte det hela sämre :D.

    SvaraRadera
  7. Kan varna att fejkmolnen håller skitdåligt i tvätt.

    SvaraRadera