2010-09-22

OBS OBS!!!! SÄLJA TYGER !!!!!!

Jippi, nu är det bestämt............att jag ska börja sammarbeta med en tjej i USA.

Jag kommer ta hem många fina barntyger, både som jag själv kommer sy av och som jag kommer sälja till den som är intresserad. Kommer dock starta upp i väldigt, väldigt liten skala, och kommer absolut inte kunna konkurera med varken JNY, Mjuka tyger eller Znook och det är absolut inte min avsikt i heller.
Kommer inte att sälja några egna tyger utan bara tyger från USA. Målet är att alla vi som syr barnkläder ska få ytterligere tyger att välja på till våra större eller mindre projekt, hobby eller företag. Och tyger kan vi väl aldrig få för mycke av eller??????

Kommer i början bara ta hem tyger i mycke begränsad upplaga, eftersom jag inte alls vet hur stort intresset är, och risken finns därför att tygerna tar slut.

TIPSA GÄRNA ALLA ERA SYVÄNNER, ju större intresse som finns ju mer tyger kan jag ta hem.

Kommer innom en snar framtid att göra en ny sida här på bloggen där tygerna kommer finnas till försäljning, men finns redan nu en liten del ute på tradera.

Priset är ju alltid en viktig del, tror att det kommer bli mellan 120-150 kr/m på ca 1,50 bredd +frakt!

Så vad säger ni, är detta intressant, eller finns det tyger att köpa så det räcker????

12 kommentarer:

  1. Åhh vad roligt!!! Det ser jag verkligen framemot! När beräknar du börja sälja?

    SvaraRadera
  2. Finns redan en del auktioner på Tradera, sen beror det lite på hur lång tid det tar att nå ut till intressenter, och hur stort intresset blir, gissningsvis mellan 2-4v om det går som jag vill=)

    SvaraRadera
  3. Det kan väl aldrig räcka med tyger ;-).

    SvaraRadera
  4. Det är alltid kul med mer tyger att välja på!

    SvaraRadera
  5. Fram för fler roliga tyger! Jag är absolut intresserad!

    SvaraRadera
  6. Låter jätte spännande!
    Är helt klart intresserad!

    SvaraRadera
  7. Jag tycker nog inte man kan få för mycket :) Det underbara är att alla inte kommer att sy i samma tyger hela tiden istället :)

    SvaraRadera
  8. Åh, vad roligt! Vet inte om det framgår någonstans, men vad har du för alias på Tradera..?

    SvaraRadera
  9. Det låter jätteintressant! Det känns lite som att efter några år blir det mättat. Samma tyger har varit i omlopp länge känns det som. Kul med lite nytt!

    SvaraRadera
  10. jättekul,jättefina tyger:)

    SvaraRadera