2010-08-29

Älskade pingviner!




Helgen har varit fantastiskt bra. Tack alla som hälsa på mig på Mikaeli/Palmfestivalen.




Som lite belöning efter helgens jobb så blev det en runda till tygbutiken, gissa om jag blev glad när jag såg att mina älskade pingviner kommit i ytterligare två färger=)




Har massa ideer vad jag ska göra med dem. Har under eftermiddagen sorterat och fotat alla mina tyger och kommer under de närmsta dagarna uppdatera/göra om tygsidan. Kommer även att uppdatera butiken med de färdigsydda kläderna.

3 kommentarer:

  1. Hej.
    Då missade du den 3:e nya färgen :-) Finns i petrolium ( stavas?) oxå.
    Ha en skön kväll.

    SvaraRadera
  2. Åh, synd att den inte fanns när jag var där, men en trevlig anledning att köra dit snart igen=)

    SvaraRadera
  3. åh vad fina pingvinerna var i orange! kul att ha hittat till din sida =)

    SvaraRadera