2010-07-21

Dåligt med uppdateringar=(

Förlåt, förlåt för att här inte händer ett dugg, bara så svårt att hinna med. Syr för tillfället inför Gislövs och Mikaeli marknad. Sytt massor men inte hunnit blogga.
Vis av erfarenhet så vet hjag att haklappar och mössor kan man inte ha för mycke av. Förra året fick jag till och med sy på natten när jag kom hem. Det är ju såklart både en dröm och en mardröm att sälja slut. Här kommer i alla fal lite bildbevis på att jag inte bara latar mig =) Ha det så skönt i sommarvärmen och hoppas vi ses på någon av marknaderna!


4 kommentarer:

  1. Oj, oj vad du har jobbat. Önskar dig lycka till på marknaderna.

    SvaraRadera
  2. Inte tror vi du legat på latsidan ...
    Men oj du har verkligen jobbat hårt

    :-)
    Kommer du ha samma priser som i butiken eller speciella marknads erbjudande?

    SvaraRadera
  3. snyggt jobbat :) jättesöta muddmössor , så mössor och haklappar är det man ska satsa på om man ska stå på marknad :)

    SvaraRadera
  4. Hej Camilla! Blev så glad då jag såg att du kommenterat i bloggen, du gjorde min dag :) Ja men herre gud vad flickorna blivit stora, lillkillen har jag aldrig ens träffat men det får det bli ändring på snart.

    Ja, det är läskigt så fort tiden går .. den springer verkligen ifrån oss! Tyckte inte det var längesen vi höll till hemma hos er dag ut och dag in och vilken härlig tid det var! Kan inte fatta att det nu är dags för mig också att växa upp, haha! Ja, självklart var det inte alla som fick fixa mitt hår. Bara utvalda favoriter som satte upp det med fina godisklämmor ;)

    Gud så fina saker du gör, har varit inne och snokat förut .. Är verkligen imponerad! Hoppas att marknaden gick super. Hur länge har du hållt på med detta? Kan inte vänta tills jag får egna barn som kan gå klädda i Timote ;) hihi, dröjer nog ett tag dock!

    Ha det bäst, sköt om dig och hälsa alla. Kramis!

    SvaraRadera