2010-06-19

Nytt utseende....

Ändrat utseende på bloggen, tar tacksamt emot alla åsikter!!!

2 kommentarer:

  1. När jag äntligen fick tummarna loss hade du hunnit ändra utseende på bloggen ännu en gång.
    Jag gillar detta utseende bättre än förra, de blinkade till på bilderna och alla djuren i bakgrunden tyckte jag först var gulliga men det blev för stökigt för ögonon.

    Denna bakgrund är "snäll" mot ögonen.
    Inget som blinkar
    Samt att jag gillar att looken ser ut som scrappbooking.

    MEN det är "bara" vad jag tycker

    SvaraRadera
  2. Kan bara instämma Malin, den andra var söt först, men precis som du säger blev den jobbig för ögonen. har just fått mina nya visitkort och ville använda de utseendet. Valde att lägga något liknande kortet överst på sidan och sen tyckte jag att denna bakgrunden passade fint till. Gillar banden på sidorna, liknar ju kantband jag använder mig av. Nu får den se ut så här, ev någon liten justering men inget stort =)

    SvaraRadera